carolinapersson.blogg.se

Ledig dag :)

Publicerad 2013-01-15 14:49:50 i Allmänt

Har varit ledig från jobbet idag :) 
Va iväg imorse och lämnade lillen på dagis, sen har jag fortsatt att ändra om i vardagsrummet och sortera leksaker :). Massor med saker som ska upp på vinden.
 
Nu sitter jag här och skriver lite innan det är dags att hämta min plutt! Väntar även på att babe ska komma hem på jobbet så att jag kan få pussa på honom!
Den mannen gör mig så sjukt lycklig att det inte går att beskriva.
 
Min älskade son och min sambo är det finaste i min vardag! Och där kan man även lägga in min vackra syster och hennes 3 perfekta pojkar! 
 
Jag kan helt ärligt säga att jag har allt jag behöver i livet just nu!
Jag är så lycklig med min tillvaro <3
 

Kommentarer

Postat av: frudaniela.blogg.se

Publicerad 2013-01-15 21:33:23

Ni är bland de finaste för mig med <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

CarroLiina

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela